alla som inte dansar



Vet inte vad det är med denna låt, men den har verkligen fastnat i huvudet på mig, och tror att den har fastnat på hela klassens huvuden också, haha. Fast vissa har tröttnat på den börjar man märka, men jag och Mikaela älskar den och spelar den hela tiden haha sjukt kul när dom andra suckar åt oss!  plus att Sabina har den som ringsignal så den spelas ju en hel del! haha

Jag tänker verkligen på kryssningen när jag hör denna låt. ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg om den spelades där, men klassen gick iallafall runt och sjöng på den hela tiden så det är säkert därför!

Sen när jag började sjunga den när jag var med Erica och dom så sjunger Erica : ALLA SOM INTE VÅLDTAR ÄR DANSBANDSMÄN. klockrent säger jag bara! Ni kan ju bara gissa vem som började as garva åt det! Så när jag skriver till Erica på msn brukar jag ofta skriva: alla som inte dansar är väldtäcktsmän och då svarar alltid hon med : alla som inte våldtar är dansbandsmän.

yeeeeeeah!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite mysko låt men den fyller alltid dansgolven på uteställena.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback