äntligen!!



Ja då har man inte kunnat blogga på 2 dagar för att blogg.se skulle fixa ny plattform. dom höll på i 2 dagar, men nu ser det ut som vanligt i allafall... tror det inte fungerade som dom ville. jaja herregud!

jag försov mig från första lektionen idag och har idrott nästa som jag inte kan vara med på så jag ska vara hemma från skolan idag. kommer säkert bli tråkigt att bara sitta hemma, men men ..

Sen måste ja säga GRATTIS I EFTERSKOTT VIKTOR!!!!!
igår fyllde ju mitt kusinbarn Viktor 1 år!! tänkt va stora dom blir!
så jag var där på lite kalas igår, och lämnade såklart paket och fick god tårta och sådär! det var mys!

liten blir stor :)

image472
image473

Kommentarer
Postat av: zara

tack! Va gullig du är!!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback