klar


Sådär, då var jag fixad och klar. nu väntar jag bara på bussen som går 15:40. Ska möta Sabina på kupolen kl 4 typ. sen stänger ju dom vid 5 så då åker vi hem till Sabina, och börjar plugga! Jag ska börja med att visa Sabina hur jag har gjort med mitt, sen ska vi kanske skriva lite på rapporten, usch usch. fyfan va drygt..

känns ju inte bättre av att man börjar känna sig sjuk.
jag har så ont i halsen och sådan jobbig hosta, har ont i hela bröstet när jag hostar! Men typ alla i klassen är ju sjuka efter kryssningen! haha kanske har skrikit och sjungit för mycket? eller så kanske det är Sabina Holm som smittat oss allihopa? haha

ha en bra eftermiddag, kommer nog skriva hemma hos Sabina sen, om jag hinner det vill säga!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback