kupolen



Heej!

Nu har jag precis gjort mig iordning, och tänkte ta bussen om en stund.
måste till kupolen och köpa linsvätska, den är helt slut!
hatar när det är slut, igår hade det sista läckt ut så jag fick ha linserna i vatten inatt och det var inte skönt att sätta i dom i morse kan jag lova..verkligen inget jag rekomenderar!

Snart kommer Mamma och Samuel hem, måste kolla vad hon har köpt åt mig på lager 157, hon var där medans samuel spelade schak tävling, han kom 3 föresten..

ha en bra söndag!

kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: emelie

vilken fin blogg, du skriver bra! :D

Postat av: Enbebisiminmage

Hejhej:D Jag tänkte fråga dig om du kunde fixa med min blogg:( Den är så sjukt tråkig och jag ahr ingenaning om hur man gör:( hehe /sussie:D

2008-04-06 @ 18:05:24
URL: http://sussiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback