lekparken



Hej

Idag har jag inte hunnit skriva så mycket, har inte varit hemma nämligen, först var jag såklart i skolan men det var så tråkigt så det vill jag inte skriva om, roligare hade jag dock på kupolen med Sabina och Maria, gick runt där i bra många timmar, hann med att kolla i dom flesta butiker och också ta en fika!

Sen följde jag med Maria hem där vi lagade mat, nuggets med currysås, det var riktigt mums! Sen var vi ute och gick promenad med hennes hund, och då kom vi på att vi ville spela fotboll så vi gick hem och lämnade vilma och hämtade en fotboll och gick till lekparken där det fanns en fotbollsplan! men det var inte så kul så vi började leka i lekparken istället haha, klättrade i klätterställningarna, åkte rutschekana och gungade! haha kan lova att vi skrattade! Finns bildbevis på det mesta vi gjorde men jag glömde kameran hemma hos maria tyvärr! Så det får ni se en annan gång kanske! haha

När vi lekt klart gick vi hem till Maria igen och kollade på veckans sista avsnitt av Andra avenyn, och tog det bara lugnt innan mamma kom och jag övningskörde hem!

nej dags att duscha sen sooooooooova!

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria J

slarver!!! men jag har kameran nu!!!! hahahaha!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback