måndag



Hello.

Idag hade jag sådan tur att jag slutade redan vid 11.
skulle egentligen haft nationellt prov i engelska men läraren var sjuk! väldigt skönt, kände mig inte taggad in för det! Och eftersom det var muntligt så är det ju bäst om man känner sig lite pepp.

så när jag slutade gick jag Sabina och Maria till kupolen och mötte upp Magnus och Alex. kikade runt en sväng på kupolen, sen tog vi oss även en glass i det sköna vår vädret! Sen skulle Sabina tillbaka till skolan för att ha lektion så då skjutsade vi dit henne och vi andra åkte och kollade på en ny bil till Magnus. Sen hann vi inte mer än parkera hemma hos Alex så hade Sabina slutat så vi åkte och hämtade henne.

Sen var vi hemma hos Alex en stund, jag och Sabina kollade på andra avenyn och dom andra vet jag inte riktigt va dom gjorde..

Sen iallafall så åkte jag Magnus och Sabina hem till Sabina och dom lagade mat.
blev grillat kött och kycklingfilé med potatissallad, och sen grillade Magnus även lök, champinjoner och Majs, och Sabina fixade vitlöksbröd i ugnen! så det vart en massa god mat som vi mumsade i oss, kan lova att jag blev proppmätt!

så det var min dag det, ska sova nu hade jag tänkt!
god natt på er !


Alla som inte dansar är våldtäcktsmän! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback