promenad



Tjena.

Jag och Maria var ute på en promenad förut, gick runt lite i gylle.
behövde verkligen en paus från pluggandet kände jag och det var ju så himla skönt väder ute också. Solen har lyst som fan idag så jag har till och med kunnat haft på mig mina solbrillor som jag köpte i tallin! Sen när vi var ute och gick hade jag en kofta och en tjock-tröja sen en väst bara (byxor också såklart haha) och jag frös inte ett enda dugg, våren is on the way!

Sen efter det har jag bara skrivit på rapporten, men nu orkar jag inge mer, är så trött på den så jag nästan vill spy. Jag och Sabina ska hjälpas åt att fylla ut dom i morgon. Hjälpa varandra så man kommer på fler saker att skriva alltså.  Sen tänkte vi gå och ta en fika, fira att vi är klara. snacka och sådär, var faktiskt länge sedan vi umgicks bara hon och jag, så det blir toppen!

nej nu orkar jag inte skriva mer!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback