Sabina

Nu kommer några ord om min bästa vän Sabina holm

Du är bäst gumman, så mycket som du hjälper mig går inte att beskriva.
att veta att du alltid står bakom mig gör mig så lättad. och du vet att jag alltid kommer stå bakom dig och göra allt jag kan för dig. kommer alltid finnas för dig!

blir nästan tårögd varenda gång jag tänker på hur mycket jag tycker om dig och hur mycket du betyder för mig, att veta att du är min bästa vän betyder allt för mig. att ha dig vid min sida betyder allt för mig.

tvivla aldrig på att jag älskar dig gumman, utan dig är jag inget!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej darling!

eftersom du har skänkt några rader om mig i din blogg får jag ju såklart kompensera med att skriva några rader på din kommentar istället.. Jag älskar dig oxå väldigt mycket min vän, du är en vän som jag skulle kunna gå igenom eld och vatten för! när du är ledsen är jag ledsen, likaså när du är glad är jag glad! vi har så himla roligt tillsammans och så ska vi fortsätta ha det hela livet ut! även om skolan snart tar slut så kommer vi ändå stå kvar vid varandras sidor! för jag lever inte utan dig darling, pusspuss

2008-04-20 @ 16:28:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback