sådär



Hej igen!

Nu är jag hemma från kupolen, köpte linsvätska!
sen var jag in och pratade med Sara när hon jobbade. träffade även Zandra och hennes kille! gick även runt och letade efter ett par jeans, men testade bara ett par som var sådär.. sätt lite för lösa i knäna! men jag får leta vidare..

Nu ska jag inte göra så himla mycket tror jag.
kanske knåpar ihop en ny design, men det visar sig om jag orkar göra det! haha. tror även att vi ska käka pizza sen, yummie! Då ska jag ta en sådan som jag och Sabina delade på förra lördagen, den var god!

Sen blir det ju ANDRA AVENYN ikväll! underbart!!

Kommentarer
Postat av: ullis

gud vad fin blogg du har!=)

haft en bra helg?;D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback