skola sen barnvakt!



Hej!


guuuuuuuuuuuud va skönt det var att sova några timmar extra idag, vi hade nämligen ingen historia nu på morgonen så vi börjar inte förens 10:15. Då har vi religion och vi ska jobba med Hindusimen tror jag eller om vi ska gå tillbaka till buddhismen! På tal om Relgion så fick jag VG på mitt arbete jag skrev om judendomen! yeah! ibland kan till och med jag göra nått bra! 

Sen efter sista lektionen då vi haft idrott ska jag vara barnvakt åt Max!
Lovisa ska bort och Simon jobbar, så jag och min plutt ska umgås.
Kan tänka mig att vi kommer busa rätt mycket, det är vi bra på!
Faster älskar dig så mycket Maxen, du är mitt allt <3

image413 

Kommentarer
Postat av: Athena

aaw va söt :)

Postat av: Erica

Vilken gullig bild :D

2008-04-22 @ 15:40:56
URL: http://eatmeraw.blogg.se
Postat av: Viktoria

Härligt då jag ska göra ett häfte om Judendomen nu. Hahahaha!

2008-04-22 @ 15:51:00
URL: http://vicksi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback