söndag!



Hej..
 
igår var jag ju som sagt med mikaela, träffade henne på kupolen först, gick runt där en stund bara innan vi gick hem till Danne och umgicks med han och david. Sen skulle dom till Robban som fyllde år, så vi hängde på! Det var faktistk rätt trevligt, det var jag och Mikaela som höll igång den där festen ju! dom andra bara satt och pratade och var tråkiga, men inte jag och mikaela, vi var lika galna som alltid! Det är aldrig lugnt när vi är med ! haha

Sen blev det även utgång, fast vi satt bara på skrubben och tog det lugnt! Mikalea var sugen på att dansa men vi hann aldrig med det! tiden går ju fort när man har roligt! haha

Pratade även med Erica i telefonen igår, Fast vi bara träffats 1 gång känns det som om vi alltid kännt varandra.  får se när man åker ner till Sala och festar! hoppas på snart ! because i miss you!

nej nu ska jag fortsätta sjunga till grease-medley´t !
ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Marie , Williams Mamma!

fint efternamn du har , du heter samma som min son =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback