telefon



Har setat i telefon den mesta tiden nu på kvällen, först pratade jag och Sabina i ca 1 och ½ timme! haha och samtidigt som jag pratade i telefon med Sabina så pratade jag med Sabinas mamma på msn! Så sa hennes mamma en sån rolig sak så jag började as garva verkligen, och hon med och Sabina fattade ingenting men började skratta hon med bara för att det lät så kul när en skrattade högt i luren och en på övervåningen! hahaha Vi skrattade så jag fick ont i magen! herregud!

Precis när jag lagt på med Sabina ringde Mikaela och skulle höra va fan man ska ha med sig på kryssningen i morgon. så pratade vi om det och en massa annat i 20 minuter´.

Sen när jag precis lagt på med Mikaela ringer Sara och skulle höra när vi kommer och hämtar henne i morgon, sen pratade vi om vad fan vi skulle ha med oss på kryssningen! haha och en massa annat också i 10 minuter.

känns som om jag upprepat mig nu! haha men det är vad jag sysselsatt mig med nu på kvällen! har inte ens packat än eftersom kläderna hänger på tork, men går upp vid 08:00 imorgon och packar! Ska vara vid busstationen vid 10! så jag har ju tid på mig !

men nu ska jag kolla runt på en massa bloggar innan läggdags!

godnatt! vi hörs i morgon innan jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback