tisdag

hello allihopa!

Idag tog jag mig i kragen och gick och tränade på friskis, har inte haft tid på ett bra tag nu plus att jag har varit sjuk, så nu kändes det som det verkligen var dags igen! Och skönt var det att träna också, får se om jag hinner på fler pass denna veckan, funderar på om jag hinner på fredag, men det visar sig vad som händer!

Imorgon är det nationelltprov i engelska som gäller igen, i måndags hade vi skrivdelen och imorgon är det pratdelen. hoppas på att det går bra, men jag blir så feg och vågar inte prata fast jag kan.. men men det går som det går! 

Sen är det ju valborg i morgon också, vet inte riktigt vad jag ska göra, det enda jag vet är att jag ska vara med Sabina och Maria! sen får vi väl se vad vi hittar på!  

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback