torsdag

guten morgen!

tänkte skriva en rad tyska men jag kom itne på något mer än godmorgon, tänkte skriva damer och herrar också. men jag kan inte stava till det, men ni kan ju iallafall låssas att det står så.

Gud va kämpigt det var att ta sig upp hur sängen i morse.
ögonen ville hemskt gärna stänga sig igen. och då fick ju jag lov att snooza 10 minuter. Men som ni märker så hann ju jag ändå eftersom jag hinner sitta här och skriva blogg. ska åka till bussen om 10 minuter, så det är ganska lugnt.

Första lektionen idag är pedagogiskt ledarskap, men FAN va dum jag är.. vi fick ju jobba hemma på den lektionen idag... men fyfan. jaja får väl åka dit och sätta mig iallafall då. kulkul. där ska vi iallafall skriva om olika organisationer, sen ska vi nog redovisa det för klassen sen.

nej nu måste jag dra. kommer säkert missa bussen iallafall annars

ha en bra dag!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hahahaha så jävla kul att du kom på det nudå :D

Postat av: Viktoria

Tänkte att du kanske borde gilla Magnus Ugglas senaste "24 timmar" http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article2225583.ab

2008-04-17 @ 18:50:05
URL: http://vicksi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback