Vinst igen!



Jippie, jag vann på pokern också!! haha fatta vilken tur jag har haft idag. sist vi spelade poker åkte jag ut först, så idag hade jag gett mig fan på att inte förlora, mitt mål var att minst komma 2:a så jag fick tillbaka mina pengar. haha men jag  vaaaaaaaaaaaaaann och fick en liten slant, det var Jag, Carro, Ingela, Ronnie, Jocke och Westling som spelade så det vart inte så mycket pengar, men ändå! en liten bonus är aldrig fel!
 
Sen bestämde vi oss för att gå ut på krogen, fast jag inte hade tänkt det, men ibland blir det ju så som man inte tänkt sig, var då skit kul iallafall, var först på Skrubben sen var vi in och skakade rumpa på flamingo! Träffade en massa roligt folk där, bland annat MIKAELA!! 

ångrade verkligen att jag inte köpte någon lott på min turdag.
tänk om jag hade vunnit några miljoner, va underbart det hade varit! haha

men nu ska jag snart sussa, är ju en dag i morgon också!

sov sååå gott!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

wei , grattis!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback