25/8



Hej!

Idag är det den 25, vilket betyder att man får pengar!
nog för att jag hade pengar så det räckte och blev över förra månaden!
hade haft ännu mer om inte jag och Mamma hade shoppat loss i lördags! haha

Det viktigaste jag ska handla denna månaden är present till min älskade prinsessa Hanna, som fyller 3 år den 2 september, kan inte fatta att min lilla stjärna fyller hela 3 år! tiden rinner iväg!
ska bli så kul att shoppa presenter åt henne, kommer bli att jag köper kläder åt henne, eftersom hon älskar kläder! Hon byter kläder flera gånger om dagen, haha vilket hennes mamma blir lite galen på! haha

Idag hann inte jag och Max göra så mycket, jag kom dit vid 07:40 då var vi inne och lekte, sen när vi skulle gå ut vid 9 så somnade han! han brukar inte sova förens efter lunch, men nu var han så trött efter allt han gjort i helgen, dom var ju på kolmården! Han sov iallfall tills 11, vilket var bra eftersom han skulle äta då! Men sen hann vi bara gå ut och leka i ca 40 minuter! Så jag hade faktiskt tråkigt idag när han sov, det enda jag gjorde var att kolla på tv!

Nu ska jag vänta på att Mikaela ska ringa!
Vi ska hitta på något tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback