Bio!



 Vi satt och åt paj för att fira Lovisa, så ringde det på telefonen, varpå jag säger: Vem fan är det som ringer och stör mitt i födelsedags fikat, är det dom där jävla försäljarna så ska jag fan säga dom ett och annat! haha Så var det Ida som ringde och frågade om jag ville följa med på Bio! haha

Så nu ska jag, Ida, Sara, Millan och Karin gå och se Batman tror jag.
jag hade mycket hellre sett Mamma Mia, men det visar sig vilken det blir!
Man kommer iallafall ut och gör någonting!

Hela dagen idag har jag varit sjukt sugen på att se Rent filmen!
Jag har sett den hur många gånger som helst men just nu är jag sjukt sugen på att se den igen. Men tyvärr så har jag den inte. kanske kan hyra den eller nått!

Denna film har ju så sjukt mycket bra låtar.
här kommer några exempel!
 
Season of Love
 
Out to Night + No day but today

Take me or leave me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback