coco thai



Heej.

Jag och Sabina åkte ner på stan på eftermiddagen,Sabina skulle nämligen shoppa en klänning! Sen när det var fixat så köpte vi med oss fika och gick hem till Carro och Jocke och var där och umgicks ett tag. Satt och snackade och kollade på tv. Kollade även på bilder från deras semester!

Sen vid halv 8 åkte jag ner på stan och mötte Sara, Ida, Mikaela, Sarah och Sanna. så gick vi till coco thai och käkade en mysig middag, som dessutom var väldigt god! Vart en hel del prat och skratt! tack för en mysig middag brudar!

nej nu ska jag snart gå och lägga mig ska upp och ta hand om Max tidigt i morgon ju! inge mer sovmornar förens i helgen nu! haha jobbigt ju, men bättre att vara med Maxen!

Kommer sakna Sabina hela veckan!!!

god natt på er!

föresten så dör ni inte av att skriva en lite hälsning till mig i kommentarfältet!
vet att ni är många som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback