lördag!



Hej!

igår var jag med Mikaela och Emelie, först var vi hemma hos Emelie och blev bjudna på kycklingsallad! Sen var vi kvar där ett tag innan det var dags att dra hem till Katta, där vi typ bara vänta på skjuts som skulle köra oss ut till vallsta, där det var logfest! Där spelade ett borlänge band som heter the lance, så vi kollade bara på dom innan vi fick skjuts in till stan, där vi gick och satte oss på s1.

Sen åkte vi hem ganska tidigt, jag fick skjuts hem av David, så jag slapp ta den där nattbussen hem! Innan det så gick vi och käkade pizza på Bellas också! en capriciosa såklart eftersom jag ÄLSKAR champinioner!! MUMS!

Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt eftersom jag ska åka till Rättvik i morgon och träffa Erica och Tessan! JIPPIE! och eftersom jag är ledig på måndag så kommer jag sova kvar där också! det blir toppen!

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback