iam home



Heej!

Jag är hemma, och vi hade verkligen grymt kul igår, först träffade jag Erica och vi gick runt på stan ett tag, sen käkade vi Pizza och satt och räknade foppa-tofflor! haha

sen gick jag hem till Sabinas mormor där Sabina var, och Erica gick och vilade på stället där hon bor!

sen när jag och Sabina var klara så gick vi till stiftgården, där vi umgicks med Erica och Tessan en stund, sen kollade vi på när deras konfirmander hade lite spex! Innan Jag Sabina och Erica traskade in till byn i spöregn! då gick vi hem till Magnus på fest innan vi drog till krogen där det var schlagerkväll! haha grymt kul kan jag lova!

Nu är Sabina här och ska sova över, vi har laddat upp med massa chips och godis!
det behövs dagen efter! jag skulle kunna somna nu jag känner jag, gick och la oss vid halv 5 - 5 imorse. och gick upp 09:40, haha helt sjukt!

FÖRESTEN så fick jag en ny mobil idag, fick en annan mobil så får jag betala lite imellan, men det är bättre om jag har en telefon som är bra och håller länge än den där skitmobilen!

nej tack för mig !

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback