nattgäst



Hallo!


Jag har varit med Sabina idag, först var vi som sagt hemma hos henne, fick god mat som vanligt och efter det smörgåstårta också! Ingela fyllde ju  år idag så vi fick lite extra gött!

sen åkte vi till kupolen och kollade runt lite, Sabina köpte en as snygg sjal på indiska. Sen gjorde vi inte så mycket mer där faktiskt, traskade hem till Carro och Jocke där jag skulle hämta min älskade sjal som jag glömt där, så nu känner jag mig hel igen! haha.

Nu ligger Sabina inne i min säng med hennes dator, haha.
hon ska sova över här i natt nämligen! och imorgon blir det UTGÅNG!
ännu en helg! haha, man lever bara en gång!

kram på er !

extra stor kram till mina kusiner som jag vet läser detta! saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback