Söndag



Söndag och sista helg dagen, och än så länge har jag inte gjort så mycket idag.
Men igår så var jag och mamma och shoppade, vi kom hem med en del påsar, jag köpte bland annat en skinnjacka och en väst, sen fick jag en tunika av mamma! Sen på kvällen var jag hemma med Lillebror medans mamma och pappa var på 50års fest.

jag saknar Max sjukt mycket just nu, han har varit på kolmården i helgen och kommer hem ikväll. jag är ju van vid att träffa min älskling varje dag, saknar hans bus!

Men det viktigaste jag har att säga idag är:

Grattis på födelsedagen Anna-Karin!
hoppas du haft en bra dag hittills och även får en bra kväll!

Grattis även till Björn som fyller 19 idag!
hoppas du också haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback