sova snart



Hej igen.

Åkte in till stan förut och lämnade in filmer, och det regande ute, jag var blöt om fötterna innan jag ens hade kommit av gården, och när jag var vid bussen var jag dyngsur om benen, tur att paraplyt täckte lite iallafall.. Var bara och lämnade tillbaka filmerna och hyrde nya sen hoppade jag på bussen och åkte hem igen!

Tror inte att jag ska festa i helgen, låter konstigt att säga det.
men jag har festat varje helg ett bra tag nu, minns inte ens senste helgen jag inte festade! jaja man lever bara en gång och då ska man tammefan leva också!

föresten så saknar jag Sabina något så otroligt mycket.
medans den där bitchen ligger på en strand i Grekland och steker sitter jag hemma i Svergie och nästan drunknar av allt regn, KOM HEM JAG BEHÖVER DIG!!!!!

Grattis till kusin Jonas som fyller år idag!
hoppas du haft en bra dag !


dags att sova snart, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback