torsdag!

Max sov jätte länge i morse, han vakande inte förens 08:10!
detta var verkligen rekord, han har inte sovit så länge på hela sommaren!
och gissa om han vart glad när han vaknade och såg att hans älskade katt hade kommit hem igen efter att ha varit borta sen i fredags! det första jag hörde honom säga var: DÄÄE! sen när jag kom in låg han och kramade katten! Hur gulligt som helst!

Idag kommer mamma och Samuel hem från high chaparall! dom har varit där på semester med Samuels kompis och hans mamma! Och jag råkar veta att dom har med sig presenter hem! haha

jag borde verkligen sätta mig på bussen och åka in till stan och lämna tillbaka lite filmer, men jag orkar verkligen inte. dom ska vara inlämnade innan 6 idag, så jag har lite tid på mig iallafall.. behöver ju inte stressa! Kom föresten på att jag inte sett en av dom filmerna jag har hyrt, så det ska jag göra nu! En Wallander film minnsann!

först tänkte jag gå in och kolla hur mycket pengar jag har kvar, har inte vågat gjort det sedan festandet i fredags! haha brukar inte vara så kul att kolla då! sen har jag ju inte handlat nå mer i veckan men tror faktiskt inte att det finns nå mycket att handla för.. hur kommer det sig att pengar försvinner när man festar ? hahaha


skriver mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har också en brorson som heter Max och han är dryga året.. lite lustigt..=)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback