torsdag!



Max hade jätte kul på leklandet igår, vi var där från 10:15 till 13:15.
kan lova att han var trött när vi åkte därifrån!
Men han tyckte det var så roligt att springa runt där och leka med alla grejjer och hoppa i bollhavet! Vi hade en riktigt mys förmiddag!

Sen så åkte jag ju hem till Sabina, guud va jag saknat henne!
fick 2 jätte fina presenter, en flaska Ouzo ( yeah) och ett jätte fint armband!
tack så jätte mycket babe!

Vi var även på kupolen och shoppade igår, vi hade ju fått tillbaka på skatten båda två!
så får mig blev det en t-shirt, en jätte fin kofta och ett par skor!

nej nu ska jag äta och sminka mig sen åka hem till Sabina igen.
hennes mamma fyller år idag! GRATTIS!!
ska köpa med mig en present på vägen också, men det fixar jag nä mamma åker och handlar!

ha en bra dag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback