trööööööööött



ÅH jag kunde inte sova inatt, låg bara och vred på mig.
sen när jag väl somnade vaknade jag efter 1 timme typ, sen låg jag vaken ett tagt till somnade igen och vaknade såklart efter en timme igen! Men efter det låg jag vaken skit länge innan jag somnade och vaknade av alarmet.

Och Sabina den jäveln ligger kvar inne på mitt rum och sover!
Jag ska gå upp till Max snart, sen ska vi vara kvar där ett tag innan vi går ner hit, då ska jag minsann väcka Sabina! haha.

glöm inte att det är handboll kl 08:00, Svergies damer möter tyskland!
sen i eftermiddag kl 15:00 möter Svergies damer tyskland i Fotboll!
så idag är det roligt att kolla på OS!

nej nu måste jag gå!

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback