tröttis



Heej.

Jag är sjukt trött, vart ju inte så många timmars sömn inatt.
först tänkte jag gå upp och kolla på handbollen kl 6
men när klockan ringde ställde jag snabbt om den till 7 som vanligt istället. jag var verkligen sjukt trött, vilket jag är nu också. funderar starkt på att gå ner och somna i soffan en stund.

Jag har lärt Max att palla äpplen!
vi var ner och hälsade på Mamma igår på henne jobb.
och då pallade vi äpplen på skolgården, eller ja träden stog mellan skola och Mammasjobb. Men iallafall så stog jag en bit bort och sa åt Max och springa bort och hämta 2 äpplen och sen komma tillbaka, så han sprang dit sträckte sig efter ett äpple från trädet, tog ett från marken och kom tillbaka till mig! det kallar jag duktig kille! Tur att han har en Faster som lär honom bra saker! haha!

Sen ska jag väl även lägga till att även jag tog äpplen därifrån både igår och idag, så jag skickar inte bara min oskyldiga lilla brorson!

nej soffan var det! Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback