1 vecka kvar!



Hej!

Tänk att det är bara en vecka kvar till julafton, så nästa onsdag kommer det vara en massa folk här! underbart! Längtar verkligen efter att få träffa alla! Kommer nog bli riktigt mysigt!

Igår hjälpte jag ju Ida att flytta, gick riktigt smidigt faktist, förutom när vi skulle bära in soffan, den fastande i vardagsrumsdörren, så vi fick lyfta upp den på ballkongen! haha måste ha sett roligt ut! Idag bjöd på pizza också, så hjälpte vi henne att skruva upp lite möbler också!

Idag har jag varit med Max såklart, sen har jag städat resten av dagen, och nu på kvällen var jag och Mamma och handlade en massa mat! behövs ju nu när det är jul snart!

nej nu måste jag sova, natti natti!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback