annandagjul

men tjena!

Jag och Ida hade sjukt kul igår, var på rockhouse då vi inte kom in på dom ställerna vi ville och inte orkade stå i kön till dom andra. Men vi hade grymt kul vill jag lova, sen hade vi efterfest hemma hos Ida, så jag har inte sovit så mycket inatt, typ ingenting faktiskt.

Idag åkte jag och Mamma hem till min moster där en massa släkt var och firade min kusin som fyller 30 om några veckor, det var trevligt, fast jag var grymt trött. Men mina älsklingar Hanna och Viktor var där och muntrade upp mig, svåraste är att säga hejdå, men dom är så söta, Hanna kramade mig 3-4 gånger innan jag gick och Viktor gav både puss och kram! Hoppas verkligen att jag hinner träffa dom igen innan dom flyttar.. usch va det gör ont i mitt hjärta bara jag tänker på det..

ikväll blir det chips och en film! skönt!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback