:D



Shitt va bilder det blev på väggen, och fler blir det med, för kletet räckte inte till att sätta upp alla. När alla är uppe kan jag tänka mig att nästan hela mitt rum kommer vara fullt med bilder. mysigt va?  Får ta bilder och visa sen när alla är uppe!
 
glömde berätta att min dag började riktigt roligt idag, hade fått sms av Erica igår kväll medans jag sov som en stock, där stog det iallafall att Brittlis varit med i radio, på mixmegapol. så då gick jag in och lyssnade i morse och det är ju så sjukt kul! Har lyssnat nu också och jag kan verkligen inte sluta skratta! Tänker samtidigt på när hon berättade om när hon åkte skidor för första gången! HAHAHAHHAHA! världens roligaste människa!

Nej måste åka till Sala snart, saknar allihopa!


Haha Jag och Erica i fredags!


Han ser ut som en ängel (låt er inte luras av utseendet)


lekte i snön idag


Kan lova att vi flög ner, det var ju så halt! haha


där sitter han i skåpet, han var stolt över sina kläder idag, han blir verkligen glad när han har fin kläder på sig! plutten!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej! Jag utmanar dig på frågor om din jul. Se min blogg. Du behöver inte göra alla men vore kul om du svarade på några iallafall. Anna-Karin

Postat av: Erica

Vi saknar dig här sötan! <3

2008-12-12 @ 14:33:38
URL: http://eatmeraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback