dan före dopparedan!



Hej

ja då var det den 23 december då , vilket betyder julafton i morgon!
ser verkligen fram i mot i det, vet att jag sagt det förut, men det känns så overkligt att det är i morgon! Jag borde egentligen börja sätta igång med allt jag ska hinna, men måste ju vila lite också, sov inte så många timmar inatt nämligen! Men vad gör det när det är jul i morgon? haha Ska sätta igång med allt efter jag ätit!

Fast julklapparna vill jag slå in i kväll, det brukar jag ju göra sist av allt typ och det är så mys! Fast tror inte det blir någon uppersittarkväll för mig ikväll utan jag vill nog lägga mig tidigt annars kommer jag sova bort halva dagen i morgon och det vill man ju inte !

hörs säkert senare!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback