fredag



Det var mysigt i kyrkan i morse, tror Max också tyckte att det var roligt! han satt och "pratade" och pekade på allt, sen under en låt så sa han : muuuuu! haha! plutten! Efter kyrkan var vi och tände ljus på mormor och farmors gravar, Max var duktig och tog ur dom gamla ljuset och satte i dom nya i lyktorna, och efter vi tänt dom så satte han på locken igen! En sak jag tänker på ofta är att det är så tråkigt att Farmor aldrig fick träffa Max, hon hade varit så stolt över sitt barnbarns barn, hon hade älskar honom..

när Max åkt hem så käkade vi lunch och sådär, sen gick jag och la mig i sängen och "råkade" somna, och sov i 2 timmar. var så trött och trodde att jag skulle bli piggare om jag vilade lite, men jag vart ännu tröttare och seg i kroppen!

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på film och sen sova!
imorgon ska jag till stan och träffa Sabina! äntligen, hon har ju varit sjuk så jag har inte tröffat henne på länge nu! Hon ska handla lite julklappar i morgon, sen ska vi fika med Gino och Isabella, det ska bli kul! har inte träffat dom på länge heller!

pok!


min fina prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback