godmorgon lördag!


Lucia idag, och jag har inte sett en enda lucia, eller något annat som tillhör ett luciatåget! Såg iallafall bilder på mina söta kusinbarn som lussade på dagis igår, världens finaste Lucia och pepparkaksgubbe! Gå in på min kusins blogg för att kolla på bilderna! -->
Emma

Ja, som ni säkert märkte så vann Kevin igår, jag blev jätte besviken fast jag visste att han skulle göra det. Men det brukar ju gå bättre för 2:orna iallafall om man kollar alla andra år, så vi får hoppas på samma sak iår!

ikväll ska jag på fest hos Carros syrra Helena, Carro ska ta med sitt singstar så ska vi sjunga Abba hela kvällen innan vi drar ut på krogen! Hoppas på att det kommer bli kul!

Nej nu tror jag att jag ska göra iordning frukost eller nått.
är inte sådär jätte hungrig men äta bör man ju..

nämen oj nu blev jag jätte hungrig bara för att jag skrev att jag inte var det. got to go!

pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback