hemma



Heello


NU har jag precis kommit hem, var en jätte rolig kväll, var först hemma hos helena och sjöng singstar! Vi sjöng så mycket att vi blev helt slut! hahaha trodde jag skulle få astma nästan, men grymt kul var det!

Sen drog vi ner på liljan, där vi inte kom in först, var tydligen 20 års gräns där, men till slut så kunde jag prata in oss, vakten kände igen mig eftersom jag varit där nästan varje helg, haha. jag har alltid funderat på vilken åldersgräns det har varit och nu fick jag svaret, men vi kom ju in iallafall, huvudsaken det! Carro och Emelie gick och satte sig och drack öl på en gång, men jag och Fanny gick och dansade. grymt bra musik kan jag lova!

Efter krogen skulle dom andra käka pizza, jag lyckades få en gratis pizza! det ni, det var nämligen fannys pizza men hon tyckte den var bränd, fast den egentligen inte var det, så hon fick en ny! då sa jag att jag kunde ta den andra, så gav jag honom 2 kr, men dom fick jag tillbaka plus att jag fick pizzan! YEAH ! lyckat!

pratade med Erica nyss, börjar fundera på om den där tjejen kan läsa mina tankar, eller om hon verkligen förstår mig sådär bra.. jaja hon är underbar och jag älskar henne!

ska väl försöka sova snart, är inte så trött, men sova lär man ju göra!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback