kupolen!



Hej!

kom hem från kupolen för en stund sedan, var kul att träffa Sabina och Ingela en stund nu innan dom åker ifrån mig! haha! Men kommer att sakna dom sjukt mycket under den här veckan dom kommer vara borta! <3

Nu sitter jag och väntar på att Sara ska komma och hämta upp mig! hon skulle "bara" hem och äta och byta om, men Sara är ju så seg så man vet aldrig hur lång tid det tar, jaja vi ska iallafall ut till Ida och gratta henne! :)

imorgon kommer man nog ha fullt upp, jag ska passa Max sen ska jag hinna slå in alla julklappar, julpynta, klä granen och färga håret och sånt där viktigt inför julafton!! Hoppas man får lite julkänsla imorgon, eller så kanske jag är för gammal för det! buhu! Jag är då inte rädd för tomten längre iallafall (bara ibland, haha) Ska då bli mysigt att umgås med släkten, det ser jag verkligen fram i mot!

pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback