helgen i stockholm!


hej

Gud vilken helg det har varit! katastrof blandat med lycka!
 vi kom ju fram på fredag eftermiddag, då var det bara att traska till lägenheten på kungsholmen, men grejjer var den att vi inte hittade riktigt och tydligen inte folk som bor i sthlm heller, för dom visade en omväg så vi fick gå runt typ 20-30 minuter extra fast vi var 3 min borta egentligen! haha!

vi gick och käkade nästa direkt, var på en jätte mysig resturang som hette lilla capri! där åt vi jätte god mat innan vi gjorde oss i ordning och förfestade! Sen gick vi ut på krogen, tog tunnelbanan in till stan och gick på en klubb som hette Mango, men det var verkligen as tråkigt där! Inge bra musik alls! Vid 1 började vi traska hem, men vi var inte hemma förens halv4! haha katastrof!

på lördagen vaknade vi redan vid halv 11 typ. då slöade vi bara, vi var så otroligt trötta, men sen tog vi oss ett varsit bad i badkaret! Sen var vi nästan som vanliga människor igen! Tog oss en promenad ner till stan där vi kollade i affärer och käkade god mat!

Sen gick vi till tågstationen och mötte Gino och Isabella! fikade med dom, vilket var jätte trevligt! Isabella är jätte söt!! och Gino är hur snäll som helst så det var verkligen en trevlig fika fast jag kände mig lite krasslig! Sen sa vi hejdå till dom och traskade upp till lägenheten igen! Då satt det en lapp i hissen om att grannarna ovanför hade glöggfest, och ville man klaga på oväsen eller om man ville komma och ta en glögg med dom var det bara att plinga på, så det gjorde vi sen på kvällen när vi gjort oss iordning och sådär. Var ett jätte trevligt par i 25 års åldern som hade festen! Vi blev bjudna på glögg och grejjer!

Sen gick vi till en krog som hette viperoom där vi dansade och härjade ett par timmar, var faktiskt kul! mycket bättre än den första krogen vi var på iallafall, mycket bättre musik! Sen när vi kom hemdärifrån gick vi upp till grannarna som fortfarande festade! Så då fick man prata lite mer med dom också!

Sen somnade vi som stockar, men så många timmar hann det inte bli eftersom klockan ringde vid 8! Då hade man ju precis somnat kändes det som!  Men vi skulle ju med tåget så vi hade inget val!

väl hemma i borlänge igen följde jag med Sabina hem, hon fyllde ju år och då vill man ju umgås med sin bästa vän!, haha fast vi somnade i soffan nån timme, det behövdes kan jag lova! Sen kom hennes farmor och farfar, så då fikade vi och sådär innan min mamma kom och hämtade mig!

Tack sabina för att du ville fira din helg med mig! Älskar dig!

PS. mina tänder är hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback