mys



Hej

Igår var en riktig mysdag, först var Max mer mysig än vanligt, och ville sitta i mitt knä och kolla på barnprogram hela morgonen, sen när han skulle sova efter lunch ville han att jag skulle ligga brevid honom i soffan, så låg han och kramade mig! vilken mysplutt!

Sen på eftermiddagen åkte jag hem till Sabina, där vi spelade kort och umgicks, sen kom även Ingela och Paulina hem.. så efter ett tag gick Sabina och Ingela ut i skogen och snodde en gran! haha sjukt kul Sen när dom kom hem med granen så klädde vi den och drack glögg, julmys med min andra familj! en toppen kväll verkligen!

Nu ska jag snart hem till Ida, ska hjälpa henne att flytta idag!
sen ikväll bjuder hon på Pizza! mums!


haha, så här såg dom ut när dom skulle sno gran!


"barnen" började pynta


stjärnan ska upp, men sabina vart är glittret? hahaha


yeaah, snart klara!


färdig!

bilderna har jag snott av Sabina!


pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback