woho



Nu har idolerna sjungit, och jag håller fortfarande fast vid att Alice ska vinna, Kevin har smörat in sig hos svenska folket bara, egentligen är han hur otrevlig som helst tror jag.. och smart kan han ju inte vara direkt, flytta från malta till arvidsjaur, haha ta inte detta på så stort allvar., jag är bara på dåligt humör!

Erica ringde mitt i finalen så vi pratade ett tag, hon var på väg hem till Jocke! Dom skulle dricka öl! Jocke skulle bli karatefull ;) haha, passade även på att reta honom för att han är så lik Markus Fagervall! Erica var söt och hittade inte bron, haha! helt sjukt vad ni gör mig glad! <3

Sitter och pratar med älskade kusinen på Msn, shit vad jag kommer sakna henne när dom flyttar!

Nu ska jag vänta på idol, sen ringa Erica igen, sen duscha och sova!

pok!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer att sakna dig också! Alla vänner och hela familjen gör ju att man inte vill flytta, men samtidigt vill man. Sjukt.

Men jag tröstar mig med att du kommer och hälsar på, ska bli så roligt! Och kul att du stannar lääänge :-) :-) :-) LOVE!

Postat av: erica

men bron var ju borta :P:P

2008-12-12 @ 22:38:21
URL: http://eatmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback