11 årsdag


Ja då var Samuels 11 årsdag snart slut, han sover iallafall så han firar inte längre haha.
en del av släkten har varit här idag, min mostrar och min farbror och Maj.
sen kom Emma Hanna och Viktor också!!! sen såklart Max Simon och Lovisa

jag har mest busat med barnen, Viktor var helt tokig i ballongerna och slängde sig på dom och bet och kramade dom. konstigt att ingen gick sönder! Hanna var hur blyg som helst i början och sa inte ett ljud, hon ville knappt ha fika, hon som verkligen älskar att fika! men till slut lossnade allt och hon sprang runt och prata och lekte!

vet ni vad hon sa till mig när jag följde med dom ut när dom skulle åka? Jo:

Hanna (drar med handen på min jacka): Tycker du jag ska köpa en sådan här jacka va?
Jag: ja det tycker jag att du ska göra!
Hanna: Ja det skulle ju vara bra!

haha så söt hon är, och bra på att prata för att bara vara 2 år!
Saras prinsessa och världens bästa tjej!

Min farbror, Maj, Simon, Lovisa och Max stannade kvar och åt kvällsmat med oss.
dom åkte inte hem förens vid halv  8, så det var trevligt !

efter att dom åkt började jag plugga, och vart klar nu.
ska duscha sen sova, godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha.. naaaw, så sött : )


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback