Jonna och KarlPetter



Känner att jag måste blogga om detta.
Jonna är då alltså tillsammans med Karl-Petter, tv-bonden och nu mer dansare i Lets dance.
Och att hon nu syns lite överallt i tidningar och sådär tror inte jag hon hade räknat med riktigt, eller ja kanske lite, men inte att det skulle bli en sån här uppståndelse dom det faktiskt har blivit! Jag tycker att hon sköter det så himla bra, såg nyss på letsdance hemsida en video intervju, visst såg man att hon var nervös, men hon klarade det iallafall.. vill ni se den så kan ni gå in på:
http://www.tv4.se/letsdance sen finns den på vänster sida.

Sen kanske ni undrar hur jag känner Jonna, vi har iallafall känt varandra sen vi var typ 5år? då vi började på "pyssel" tillsammans. sen dess har vi gått på samma skola. och vi har ju fortfarande gemensamma vänner så vi umgås ju fortfarande ibland, senast i lördags faktiskt.

så det var väl det, snart ska jag möta Maria,ska ut och gå en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback