klant!!



godmorgon..

jag har varit så jävla klantig och gått upp en timme för tidigt.
asså hur kan man göra nått sånt, jag skulle kunna ligga och sova nu.
och det roliga var att jag inte märkte det först, utan jag sitter här med kläder, smink och fixat hår. åh va klantigt.

Sabina smsade och sa att hon skulle ta 5  i 11 bussen, sen efter vi smsat lite skrev hon att hon skulle gå upp och göra sig iordning, och då började jag och fundera lite och kom fram till att jag skulle ju åka 20 över 11 bussen och inte 20 över 10 bussen..

aja, nu har jag iallafall lite tid på mig och kan ta det lugnt med frukosten.
så kanske jag hinner redigera lite fler bilder också..

ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback