nya skor.



god kväll!

Hittade faktiskt ett par nya skor idag, plus att det var 50 % på dom, skit bra ju!
så nu slipper jag frysa om mina fötter när jag är ute.
vart ett par stövlar, inte lika snygga som mina förra, men dom duger iallfall!

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit hos Maria.
vi kollade först på en film Noll tollerans, den var bra, hade faktiskt inte sett den förut. Sen efter den kollade vi på tv, först var det andra avenyn sen efter det kollade vi på i en annan del av köping Och det är ju ett så sjukt roligt program, min favorit är Tobbe! haha han är så rolig hela tiden, svär och håller på! haha.

nått som inte är lika roligt är att jag fått virus på min bärbara dator så nu stter jag på min gamla stationära dator. åh hatar verkligen virus, ska försöka fråga någon som kan hjälpa mig, vet inte vart vi har skivorna så jag kan formatera om skiten.. usch hatar virus

nu ska jag hoppa in i duschen snart, måste bara kolla lite bloggar såklart!

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback