skridskor och friskis



Heej.

Hade skrikskor på idrotten idag, och jag är verkligen skit dålig på det.
spelade bandy och varenda gång jag skulle slå ett hårt slag så ramlade jag!
måste ha sett komiskt ut, men jag räddade faktiskt ett mål en gång, slängde klubban som slog bort bollen HAHA! körde kasta klubban tricker hela tiden! funkade bra faktiskt!

Sen hann jag gå på stan med Maria Sabina och Lollo innan friskis.
Sabina åkte hem efter ett tag, då gick vi andra och fikade eller jag tog en sallad så jag skulle orka träna. Sen var vi på kupolen en sväng också.

Sen var det äntligen dags för veckans roligaste friskispass, Puls/medel med Stina!
kämpade på som fan idag, gav allt hela tiden. kan ha att göra med att jag råkade hamna längst fram, vill ju inte vila mig när ledaren ser en, haha brukar inte vila annars heller men man brukar ju ta det lite lugnare på vissa grejer om man blir trött!

Efter en dusch gick jag tillbaka till kupolen och träffade Maria och Magnus.
gick runt där ett tag innan jag och Maria skulle gå på bussen, fick lov att stressa så vi skulle hinna med den. Och det gjorde vi.. MEN vi gick på fel bussjävel, haha båda säg attt det stog 601 dalaairport. kan lova att vi blev paffa när den svängde åt fel håll.. jaja då var det bara att gå tillbaka till stan och vänta 30 minuter på nästa!

Men nu är jag ju hemma iallafall, ska äta lite mat nu och sen se på Gynning såklart !

skriver mer efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback