..



Blir hemma från skolan i morgon, känner att jag behöver vila. Har ju bara 2 lektioner i morgon och den ena är foto, och då kan jag ändå inte jobba där, eftersom jag ska fota till utställningen vi ska vara med på. Tänkte istället vara hemma och göra lite saker istället som tex börja med projektarbetet, skriva bokrecension sen skicka lite mail

är som sagt väldigt trött i kroppen så jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på en film! vet inte riktigt vem jag ska kolla på, men det visar sig. 

god natt allihopa! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: matilda

snygg header!

Postat av: Angelica

Du har en snygg header & sida!

2008-01-10 @ 23:05:12
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback