engelska



Nu har jag engelska, ska skriva en filmrecension om matilda filmen vi såg förra veckan. visst är det helt sjukt att vi har engelska i 2 timmar föresten. han har aldrig uppgiter till hela lektion. för det mesta får vi 2-3 upggifter så får vi sluta sen. han kollar inte ens att man gjort dom. utan man får gå när man säger att man är klar. Han är lite konstig.

och när man talar om konstiga lärare kamn man ju säga att våran religion lärare är ännu konstigare. vet ni vad han hotar med att ge oss om vi pratar.. JO långsamma kyssar. asså det är ju helt sjukt hur han ens kan säga så. usch och fy för den gubben.

föresten så sa sabina en rolig kommentar på religion lektionen förut ! hahah

Läraren: Varför tror ni Hitler blev som han blev?
Sabina. YES idag är det uppdrag granskning.

hahaha, hon kom och tänka på det när han frågade om hitler, haha.
finns ingen roligare än Sabina. Du är bäst gumman.
tack för att du alltid får mig att skratta! Du är guldvärd vännen!

nu ska jag skriva lite på recensionen men åter kommer snart med ett roligt youtube klipp!

Kommentarer
Postat av: Sabina

FAN FAN FAN. ingen uppdrag granskning idag är nå jävla p3 galan eller nått... FUCK A DUCK. älskar dig med snuttis :) och TACK själv för att du gör mitt liv meningsfullt eller vad man nu ska skriva:P men du fattar vad jag menar. LOVE LOVE (L)

2008-01-21 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback