fixat



Så nu var jag nyduschad och så har jag även hunnit med att fixa lite till i morgon, bland annat packat gympa kläderna till idrotten i morgon, för gör jag inte det nu på kvällen så kommer jag med största sannorlikhet glömma av det i morgon pågrund av att jag är för trött för att komma ihåg sånt då.

Nått jag måste komma ihåg att göra i morgon är att skriva ut min bokrecension, kommer säkert glömma det och borde igentligen skriva ut den nu, men jag orkar inte flytta datorn ner och sedan koppla i den i skrivarn och grejjer haha, hörde ni vad jobbigt det lät? hahaha.

nej nu funderar jag på att krypa ner i sängen och läsa.
skulle vara jötte skönt faktiskt, bara jag kan slita mig här ifrån någongång!

GODNATT PÅ ER !!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! ♥


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback