god morgon!



är inte sådär super trött faktiskt, kanske kommer senare, vad vet jag.
börjar kl 9 idag, då har vi svenska. Ska skriva en argumenterande artikel.
jag har inte valt ämne än, men jag kommer säkert på något idag.

Hoppas vi får sitta vid en dator och skriva, för då går det lättare, eftersom man skriver snabbare på en dator så hinner man inte glömma bort allt man ska skriva, som man gör när man sitter och skriver på papper.

nej nu måste jag sminka mig, usch va drygt det kändes.
men jag kan ju inte gå runt så här osminkad så. haha.

hörs senare, hoppas ni får en bra dag !

Ps. Alla som vill ha en design, ni måste skriva ner eran mail eller bloggadress så jag får tag i er, annars får ni maila mig adressen som står till vänster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback