godmorgon!



god morgon på er!

haha kan lova att jag hade en rolig dröm inatt, Det var nämligen så att jag umgicks med Carolina Gynning! haha. sen så skulle hon klippa mitt hår! Det var lite roligt faktiskt! Hon var lika rolig i min dröm som hon är i verkligenheten!

När jag vaknade i morse trodde jag att jag hade sovit jätte länge men det hade jag ju inte, hon var ju bara 11! vilket är bra för hade jag sovit längre hade jag kanske haft svårare att somna i nattt.

Nu sitter jag och spelar musik på högvolym!
just nu spelat Bubbly! men även Jill Johnsson - Angel of the morning!
har inte ni nå tips på bra låtar? Ni är ju ganska många som läser så någon borde ju våga kommentera?


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hahha carolina är skoj :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback