godnatt!




Nu ska jag tvinga mig själv att gå och sova.
ska jobba i morgon, börjar visserligen inte förens 10 i 1.
men eftersom jag börjar då så vill jag ju gå upp tidigare för att hinna göra lite saker. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog gå upp vid 12 så jag precis hinner göra mig iordning innan jag måste gå.

Eller så blir det så att min lillebror väcker mig för att han vill spela sina nya spel till sitt playstation. och då kommer jag vara trött resten av dagen. svårt det här, sover eller inte sova det är frågan!


Aja sängen väntar nu, ska läsa ett tag, plus att min katt vill bli kliad.
vilket hon vill varje kväll när jag går och lägger mig!
här är en bild på henne föresten! Min fina Signe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback