Grattis



GRATTIS PAPPA!


Idag vaknade jag 13:20, eller nu ljuger jag. jag blev VÄCKT 13:20.
Maten var tydligen klar då, så jag fick dra mitt upp hur sängen.
Idag är det som sagt pappas födelsedag, så Max Simon och Lovisa har varit här och ätit tårta med oss, och om 1 timme ska vi åka och äta på resturang! det ska bli gött, Gullungen Max ska med också såklart!

just nu sitter jag och kollar på idolfinalen för andra gången idag!
haha Marie och Amanda är så grymma, fast på olika saker!
Just nu sitter Kishti och gråter för att Amanda nyss sjöng!
och en sak som är helt sjukt är han när om ska säga vinnaren så pirrar det i hela mig, jag är NERVÖS! haha jag vet ju redan vem som vinner ju! Så måste man även skrika till lite på slutet när Jihde säger att Marie vinner haha, jag är lite sjuk i huvudet jag! men så kan det vara !

nu ska jag sluta snacka en massa skit som ingen bryr sig om haha.
kanske ska ta och bestämma vad jag ska ha på mig istället.
och fixa håret, och även bättra på sminket lite!

skriver mer sen när jag kommer hem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail/msn?

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback